Разработка платного шаблона Joomla

Nejčastější dotazy

 

Otázka: Mám zájem o prémiovou péči.

Odpověď: Přejděte do aplikace Medevio, kde přes platební bránu můžete službu zaplacením měsíčního poplatku aktivovat. Začne běžet od 1.11. 2022 formou zkušebního provozu. Počátkem roku 2023 by tato péče měla fungovat automatickým strháváním 150 Kč měsíčně z Vašeho účtu.  Prémiová péče zahrnuje konzultace Vašeho zdravotního stavu nebo další vyšetřovací postup formou chatu přes Medevio. Je míněna tak, že co lze udělat na dálku, bude na dálku provedeno. Navíc bude zahrnovat možnost vyšetření v optimálním termínu po vzájemné domluvě a některé další nadstandartní služby, jako je konzultzace i o víkendu,, vyšetření mimo ordinační dobu,  případně návštěva u Vás doma, včetně večerů a víkendů, za příplatek - viz ceník. Součástí bude i vyřízení různých administrativních záležitostí distanční formou. 
Otázka:
 Potřebuji výpis ze zdravotní dokumentace pro závodního lékaře.
Odpověď: Pokud jste absolvoval preventivní prohlídku v posledních dvou letech a Váš zdravotní stav nedoznal změn, kontaktujte nás telefonicky za účelem vyhotovení patřičného výpisu. Ten si můžete vyzvednout po dohodě. V ostatních případech je nutné se dopředu objednat k nové preventivní prohlídce. Máte-li  prémiovou péči,  požadavek na výpis nám můžete zaslat přes aplikaci Medevio.  Výpis Vám zašleme jakmile nás uvědomíte o odeslání poplatku na náš účet. Cena se liší podle toho, zda si výpis vyzvednete nebo jej chcete zaslat elektronicky. Zašleme také fotokopii pokladního dokladu.  Originál pokladního dokladu Vám založíme do karty.Další infromace - viz ceník.
Otázka: Chci se u Vás zaregistrovat.
Odpověď: Obraťte se telefonicky na naši ordinaci a sjednejte si termín návštěvy. Můžete nás kontaktovat také přes  aplikaci Medevio (proklik na domovské stránce nebo stažení mobilní verze do telefonu). Potřebujete občanský průkaz a průkaz pojištěnce, ten buď přinesete nebo v případě registrace Medeviem, nahrajete foto do konverzace. Dosavadní zdravotní dokumentace není nutná. Ověřte si prosím, zda je Vaše pojišťovna naším smluvním partnerem. 
Otázka: Chci se nechat očkovat proti klíšťové encefalitidě.
Odpověď: Přijďte kdykoli v ordinačních hodinách a v čekárně se ohlašte sestře. Není nutno čekat. Podmínkou očkování je, že netrpíte akutním nebo horečnatým onemocněním. Očkování lze provádět po celý rok.  Pacienti nad 5O let mají očkování hrazeno zdravotní pojišťovnou.

Otázka: Chci se nechat očkovat proti onemocnění Covid-19

Odpověď: Přijďte kdykoli v ordinačních hodinách a v čekárně se ohlašte sestře. Není nutno čekat. Podmínkou očkování je, že netrpíte akutním nebo horečnatým onemocněním. Očkování lze provádět po celý rok.  Následující dávku lze aplikovat ideálně po 9 měsících od posledního očkování a po 4 měsících po prodělaném onemocnění. Očkovat lze bez ználosti hladiny protilátek. Nemusíte být našim pacientem. 

Otázka: Chci se nechat očkovat proti chřipce.

Odpověď: Přijďte kdykoli v ordinačních hodinách a v čekárně se ohlašte sestře. Není nutno čekat. Podmínkou očkování je, že netrpíte akutním nebo horečnatým onemocněním. Očkování lze provádět  od října do prosince.   Podmínkou očkování je, že jste náš registrovaný pacient.

Otázka: Chci se nechat očkovat proti streptokokovému zápalu plic (pneumokokovi).

Odpověď: Přijďte kdykoli v ordinačních hodinách a v čekárně se ohlaste sestře. Není nutno čekat. Podmínkou očkování je, že netrpíte akutním nebo horečnatým onemocněním. Očkování lze provádět po celý rok.  Pacienti nad 65 let mají očkování hrazeno zdravotní pojišťovnou.
Otázka: Potřebuji předoperační vyšetření.
Odpověď: K vyšetření je možno se objednat telefonicky nebo osobně.  Třetí cestou je kontaktovat nás přes aplikaci MEDEVIO, která je dostupná také ve formě pro mobilní telefon.  Pokud máte prémivou péči, je možné se domlouvat na termínu vyšetření chatem.  Před termínem je nutné absolvovat laboratorní vyšetření. Žádanku připravíme do karty a můžete si ji kdykoliv vyzvednout v ordinaci. EKG natočíme přímo při vyšetření.  Rozpis požadovaných vyšetření nemá žádnou váhu, o rozsahu musíme rozhodnout sami v souladu s platnou legislativou a plánovaným výkonem v závislosti na Vaší zdravotní historii. 

Otázka: Mám akutní zdravotní potíže.
Odpověď:  K vyšetření je možno se objednat telefonicky nebo osobně.  Třetí cestou je kontaktovat nás přes aplikaci MEDEVIO, která je dostupná také ve formě pro mobilní telefon. Do aplikace nepište obsáhlý text, pište stručně.  Pakliže vyhodnotíme Vaši žádost jako akutní, přjde Vám textová zpráva s termínem vyšetření, nejlépe na stejný den nebo den následující. Pokud  Vám nebude termín vyhovovat,  zamítněte jej a vhodnější termín si domluvte osobně nebo telefonicky.  Pacienti s prémiovou péčí mají možnost dohadovat termíny chatem přes aplikaci Medevio.

Otázka: Potřebuji vyšetření na ŘP, zbrojní pas nebo na vůdce plavidla.
Odpověď: K vyšetření je třeba se objednat. Pokud nosíte brýle nebo kontaktní čočky, je nutné je mít s sebou. Podmínkou vydání kladného posudku může být vyjádření odborných lékařů (neurolog, oční lékař, psycholog etc.). Jsou-li Vám známy informace rozhodného typu týkající se Vašeho zdravotního stavu, jste povinni je nejen sdělit, nýbrž přinést s sebou i aktuální lékařskou zprávu.  
Otázka: Potřebuji vyšetření pro PSSZ.
Odpověď: V případě žádosti o invaliditu či  jiné sociální dávky je nutné předem sjednat termín a přinést s sebou aktuální zprávy odborných lékařů ve dvou kopiích.  

Otázka: Potřebuji napsat recept na dlouhodobě užívané léky.
Odpověď:  Žádosti o recepty na chronicky užívané léky lze  ponechat v obálce ve schránce č. 48 v přízemí budovy, můžete se o recept přihlásit osobně s napsaným seznamem léků, žádost sdělit telefonicky nebo prostřednictvím aplikace Medevio.   Recepty posíláme elektronicky ve formě notifikace SUKL. I když nemáte "chytrý" telefon, léky lze vyzvednout na občanský prkaz v kterékoliv lékárně. 

Otázka: Měním lékaře a potřebuji zdravotní dokumentaci.

Odpověď: Zdravotní dokumentaci Vám nelze vydat, zákon takový postup neumožňuje. Máte ale právo na výpis ze zdravotní dokumentace, který Vám bude vyhotoven po telefonické či osobní dohodě. Výpis si můžete vyzvednout osobně, nebo jej může vyzvednout Vámi prokazatelněpověřená osoba. Výpis také můžeme zaslat na mailovou adresu Vašeho nového lékaře. 

Otázka: Potřebuji znát výsledky svých laboratorních vyšetření,  potřebuji se domluvit na dalším postupu řešení mého zdravotního problému.

Odpověď: Pokud máte prémiovou péči, ozvěte se s požadavkem přes Medevio. Pokud ji nemáte aktivovanou, je nutné si sjednat telefonicky nebo osobně termín konzultace.